  • 1. Data: 2004-02-04 20:26:48
    Temat: Zapytanie
    Od: "Jacek- Kuba Dressler" <d...@g...pl>

    Witam!
    Mam pytanie: Czy obowiazkiem pracodawcy jest przyslanie mi rozliczenia, czy
    tez sam sie musze pofatygowac do firmy po nie?

    Kuba

  • 2. Data: 2004-02-04 20:38:40
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jacek- Kuba Dressler napisał:

    > Witam!
    > Mam pytanie: Czy obowiazkiem pracodawcy jest przyslanie mi rozliczenia, czy
    > tez sam sie musze pofatygowac do firmy po nie?

    Obowiązkiem pracodawcy jest Ci dostarczyć.
    Może np. czekac do ostatniego nie mając nadzieje że przyjdziesz, ale
    przyjśc nie musisz i pracodawca musi Ci PIT dostarczyc inaczej - np.
    listem poleconym (może tez czatowac pod Twoimi drzwiami, ale polecony
    tańszy i pewniejszy :-) )

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-02-05 07:56:10
    Temat: Odp: Zapytanie
    Od: "Jacek- Kuba Dressler" <d...@g...pl>

    Użytkownik Maddy <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bvrl9e$r40$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > przyjśc nie musisz i pracodawca musi Ci PIT dostarczyc inaczej - np.
    > listem poleconym (może tez czatowac pod Twoimi drzwiami, ale polecony
    A, jesli mozna wiedziec, jaka jest podstawa prawna, bo jak bede rozmawial z
    firma, to chcialbym miec konkreta w reku.

    Kuba

  • 4. Data: 2004-02-06 07:31:23
    Temat: Re: Odp: Zapytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Feb 2004, Jacek- Kuba Dressler wrote:
    [...]
    >+ > Obowiązkiem pracodawcy jest Ci dostarczyć.
    >+ A, jesli mozna wiedziec, jaka jest podstawa prawna,

    Ustawa o podatki dochodowym od osób fizycznych !
    isip.sejm.gov.pl albo google i sprawdzić :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)