  • 1. Data: 2003-02-05 19:55:26
    Temat: Podatki od stypendium dzieci
    Od: "misio" <m...@w...pl>

    Mam pytanko - dzieciak dostal stypendium od miasta (naukowe).

    Pasowaloby mi jednak nie doliczac tego przychodu do siebie,
    ewentualnie tylko do zony.

    Czy mozna jakby ow przychod wsiasc w calosci na jedna osobe, a
    nie rozdzielac na dwie polowy i dopisywac do dochodu kazdego z
    malzonkow? Czy tez stypendia sa moze zwolnione od podatku? Kiedys
    bylo cos takiego, ze jesli dzieciak ma niewielkie dochody to nie
    podlegaja opodatkowaniu - czy wciaz to obowiazuje?

    Jakie podstawy prawne, przepisy, gdzie moglbym wiecej doczytac?

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2003-02-07 20:35:39
    Temat: Re: Podatki od stypendium dzieci
    Od: "misio" <m...@w...pl>

    doradzcie prosze w ponizszym temacie :))