  • 1. Data: 2002-07-18 09:45:16
    Temat: UWAGA, LAMA :pelnomocnictwo przy zakladaniu firmy
    Od: "Andrzej W" <a...@o...pl>

    Chcę pomóc żonie w założeniu działalności gospodarczej.
    Czy mogę i gdzie (notariusz?) załatwić pełnomocnictwo,
    abym mógł w imieniu żony załatwiać wszystkie formalności
    związane z złożeniem firmy - zgłoszenie działalności do Urzędu Gminy,
    US, ZUS, GUS, bank czy gdzie tam jeszcze potrzeba ;-)
    Czy takie pełnomocnictwo można potem wykorzystać do prowadzenia firmy
    w imieniu żony, czyli np. wystawiania faktur itp.

    Sorry, jeśli to już było, ale grupę czytam od niedawna i w archiwum
    nie znalazłem.

    --
    Andrzej

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]