  • 1. Data: 2006-11-07 02:23:21
    Temat: Pomylony numer faktury
    Od: "gfido" <g...@g...com>

    Witam,

    Pomyliłem numery faktur, faktura z wczesniejszą datą ma wyższy
    numer a z późniejszą niższy. Co zrobić z tym fantem.

  • 2. Data: 2006-11-07 19:11:29
    Temat: Re: Pomylony numer faktury
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 6 Nov 2006 18:23:21 -0800, "gfido" <g...@g...com>
    wrote:

    >Pomyliłem numery faktur, faktura z wczesniejszą datą ma wyższy
    >numer a z późniejszą niższy. Co zrobić z tym fantem.
    Zamknac dz.g. :)
    Ew. napisac wyjasnienie i dopiac do dokumentow.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 3. Data: 2006-11-07 19:15:33
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-11-2006 o 20:11:29 WAM <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

    > Zamknac dz.g. :)
    > Ew. napisac wyjasnienie i dopiac do dokumentow.

    Pytanie czemu tak się stało - czyzby nieprzpeisowe zbiorcze wystawianie
    hurtem na koniec miesiąca ;) ?

  • 4. Data: 2006-11-07 19:53:03
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    t wrote:

    > Pytanie czemu tak się stało - czyzby nieprzpeisowe zbiorcze wystawianie
    > hurtem na koniec miesiąca ;) ?

    Dlaczego niepzepisowe? A jesli prowadzi obsluge klientów w cyklu
    miesiecznym i na koniec miesiaca wystawia im FV za prace w minionym
    miesiacu?

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 5. Data: 2006-11-07 20:47:36
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-11-2006 o 20:53:03 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > Dlaczego niepzepisowe? A jesli prowadzi obsluge klientów w cyklu
    > miesiecznym i na koniec miesiaca wystawia im FV za prace w minionym
    > miesiacu?

    No toż ja nie przesądzam jak jest tylko dociekuję

  • 6. Data: 2006-11-08 21:47:48
    Od: "gfido" <g...@g...com>

    Powód pomylenia dość banalny. Google przelało mi 1.56PLN aby
    sprawdzić czy podałem właściwe konto w programie Google AdSense.
    Zanim się zorientowałem że na to trzeba wystawić fakturę było
    już za późno.

  • 7. Data: 2006-11-08 22:44:46
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    gfido napisał(a):
> [...]
    > sprawdzić czy podałem właściwe konto w programie Google AdSense.
    > Zanim się zorientowałem że na to trzeba wystawić fakturę było

    Skoro google, to pewnie wystawiasz im faktury "zagraniczne", różniące
    się od krajowych wieloma szczegółami, np. brakiem vatu itp.
    Jest to wystarczający powód, by dla takich faktur zastosować oddzielną
    numerację. Może tędy droga :)
    Andrzej

  • 8. Data: 2006-11-08 23:39:49
    Od: "gfido" <g...@g...com>

    Właśnie tak próbuje kombinować, ale jeszcze chcę się upewnić,
    jakie muszą być powody, aby zastosować dodatkową nymerację

  • 9. Data: 2006-11-09 08:44:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Nov 2006, gfido wrote:

    > Powód pomylenia dość banalny. Google przelało mi 1.56PLN aby
    > sprawdzić czy podałem właściwe konto w programie Google AdSense.
    > Zanim się zorientowałem że na to trzeba wystawić fakturę

    Właśnie zastanawiam się, z czego ma wynikać konieczność wystawienia
    f-ry w ogóle. Przecież piszesz że to nie była przedpłata, chyba
    że czegoś nie rozumiem.

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2006-11-09 17:56:01
    Od: "gfido" <g...@g...com>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Właśnie zastanawiam się, z czego ma wynikać konieczność wystawienia
    > f-ry w ogóle. Przecież piszesz że to nie była przedpłata, chyba
    > że czegoś nie rozumiem.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Sprawa wyląda tak:

    Otrzymałem przelew 1.56PLN od google 24.10, nie patrząc kto zrobił
    przelew potraktowałem to jako odsedki, innych wpłat w tej wysokości
    się nie spodziewałem, (czemu myślałem że odsetki pojawiają sie 24
    nie mam pojęcia, ale nie to jest istotą sprawy)
    27.10 wystawiłem fakturę na usługę do innej firmy nazwijmy ją
    Firam B. 30.10 zorientowałem się że te pieniądze to od google i
    trzeba na to fakturę wystawić (jak to zrobić napisano już wiele w
    internecie :) ), ale fakturę trzeba wystawić z datą przelewu czyli
    24.10, no i tu się zaczynają schody, bo:
    1. Kolejny numer byłby z wcześniejszą datą co jest
    noiedopuszczalne, chociaż to podobno małe przestępstwo ;)
    2. NIe mam pojęcia jak skorygować numer faktury wystawionej do Firmy
    B, nie można tego zrobić fakturą korygującą ani notą, która i
    tak musiałaby być wystawiona przez Firmę B,
    no i na tym polega mój proble w skrócie.