  • 1. Data: 2006-11-06 22:23:10
    Temat: podatek - cło
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Hej,

    Jakie sa formalnosci zeby importowac produkty z Brazylii ?
    Nigdy niczego nie importowałem, nagle mam potrzebę.

    Pytanie odnosi się do systematycznego importu na firme,
    a takze jednorazowego importu towaru na osobe fizyczną.

    Chcialbym na poczatek uniknac skomplikowanych formalnosci i przetestowac
    towar sciagajac 1 sztuke.

    Jak sie do tego zabrac ?

  • 2. Data: 2006-11-08 16:52:42
    Temat: Re: podatek - cło
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    | a takze jednorazowego importu towaru na osobe fizyczną.
    |
    | Chcialbym na poczatek uniknac skomplikowanych formalnosci i przetestowac

    1 sztuke?? to moze pocztą :-)