  • 1. Data: 2004-01-08 14:55:27
    Temat: Poszukuje informacji z zakresu
    Od: r...@p...onet.pl

    ...Ekonomiczne ujęcie problemu uchylania sie od podatku , coś o Teorii Gier
    związanej z podatkami i konwergencji systemów podatkowych w różnych krajach
    jak tez wewnątrz krajów. Te inforamcje potrzebne mi są do pracy mgr o którą
    pisze o uszczuplaniu - uchylaniu sie od płacenia podatków. Też przydało by
    mi sie troche informacji o Firmanctwie i tym podobnych wykroczeniach które
    sa opisane w KKS od art 54 do 84 najlepiej w przykładach.W zasadzie to
    potrzebuje dużo materiału o różnego rodzaju oszustwach w przykładach.Nie
    licze na podanie mi tego wszystkiego na talerzu,ale przydałoby sie chociaz
    jakieś info o tym co gdzie znaleźć, z google-a już chyba nic sie nieda
    wycisnąć za każdym razem wypluwa nieprzydające sie linki albo te które już
    pościągałem.