  • 1. Data: 2004-01-08 13:28:56
    Temat: Liniowy 19% a pit-5?
    Od: "barbet" <barbet@USUN_TO_polbox.com>

    Nie krzyczcie jesli bylo - czytam ustawe i nie jest dla mnie jasne, czy
    trzeba bedzie skladac miesieczne deklaracje Pit-5 ( a moze Pit_XX )? Czy
    tylko przelew, tak jak na ryczalcie?

    pozdrawiam barbet

  • 2. Data: 2004-01-08 13:40:29
    Temat: Re: Liniowy 19% a pit-5?
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "barbet" <barbet@USUN_TO_polbox.com> napisał w wiadomości
    > Nie krzyczcie jesli bylo - czytam ustawe i nie jest dla mnie jasne, czy
    > trzeba bedzie skladac miesieczne deklaracje Pit-5 ( a moze Pit_XX )? Czy
    > tylko przelew, tak jak na ryczalcie?

    PIT-5L co miesiąc.
    Kasia

  • 3. Data: 2004-01-08 18:24:16
    Od: "barbet" <barbet@USUN_TO_polbox.com>

    "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> wrote in message

    > PIT-5L co miesiąc.
    > Kasia

    Dzieki. Szkoda ;(((((.
    barbet

  • 4. Data: 2004-01-08 18:42:00
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    > Dzieki. Szkoda ;(((((.

    A moze 19% uproszczony? Jesli sie lapiesz to placisz zaliczkowo co miesiac i
    nie skladasz PIT 5. Zalezy jaki miales dochod za 2002 r.

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 5. Data: 2004-01-08 23:22:36
    Od: "i." <z...@m...pl>

    piszcie dalej, bo ciekawe, ja cienki bolek w vat jeszcze nie wszedlem bo na
    DG nie przekroczylem limitu to jak bedzie z tym pitem 5?

  • 6. Data: 2004-01-09 07:27:19
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "i." <z...@m...pl> napisał w wiadomości
    > piszcie dalej, bo ciekawe, ja cienki bolek w vat jeszcze nie wszedlem bo
    na
    > DG nie przekroczylem limitu to jak bedzie z tym pitem 5?

    Dotyczy formy uproszczonej, o której pisał Plissken:

    Bodajże do dnia 20 lutego należy zawiadomić w formie pisemnej właściwego
    naczelnika urzędu skarbowego o wyborze tej formy rozliczenia.

    Szczegóły: art. 44 ust. 6 b-i ustawy o pod. doch. od osób fizycznych.

    pzdr
    Kasia

  • 7. Data: 2004-01-09 08:59:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Jan 2004, Kasia Mikołajczyk wrote:

    >+ Użytkownik "i." <z...@m...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > DG nie przekroczylem limitu to jak bedzie z tym pitem 5?
    >+
    >+ Dotyczy formy uproszczonej, o której pisał Plissken:

    Wiem że jak ktoś miał stratę to na "uproszczoną" się
    nie załapie - a jak 'tylko' nie zapłacił podatku to
    się 'zmieści' ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 8. Data: 2004-01-09 15:36:29
    Od: "barbet" <barbet@USUN_TO_polbox.com>

    "plissken" <p...@w...pl> wrote in message

    > A moze 19% uproszczony? Jesli sie lapiesz to placisz zaliczkowo co miesiac
    > nie skladasz PIT 5. Zalezy jaki miales dochod za 2002 r.

    Raczej sie nie lapie, bo w 2003 placilismy ryczalt. No i zaliczki bylyby za
    duze.

    dzieki
    barbet

  • 9. Data: 2004-01-09 15:47:20
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    > Raczej sie nie lapie, bo w 2003 placilismy ryczalt. No i zaliczki bylyby
    za
    > duze.

    Ale tu chodzi o to co bylo w 2002 roku, jaki dochod wykazales? 2003 nie ma
    tu nic do rzeczy. Zainteresuj sie sprawa, bo moze warto.

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 10. Data: 2004-01-09 15:48:04
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    > Bodajże do dnia 20 lutego należy zawiadomić w formie pisemnej

    Do 20 stycznia! Reszta sie zgadza.

    pozdrawiam,

    Marcin K.