  • 1. Data: 2005-12-16 09:27:10
    Temat: Potwierdzenie sald przy KPiR
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Czy firma (np sp.jawna). prowadząca działalność na KPiR bez pełnej
    księgowości musi na koniec roku uzgadniać salda należności i zobowiązań z
    kontrahentami? Czy jakaś ewentualna kontrola będzie tego żądać?
    Jacek

  • 2. Data: 2005-12-16 14:22:22
    Temat: Re: Potwierdzenie sald przy KPiR
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Jacek"
> [...]
    > księgowości musi na koniec roku uzgadniać salda należności i zobowiązań z
    > kontrahentami? Czy jakaś ewentualna kontrola będzie tego żądać?
    -------------------------------------
    Nie ma takiej potrzeby potwierdzać sald tylko pełna ksiegowość powinna miec
    inwentaryzacje należności i zobowiązań bo musi dostosować sie do ustawy o
    rachunkowości .
    Wiola

  • 3. Data: 2005-12-16 14:23:36
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Dziękuję za odpowiedź.
    Jeszcze jedno: jeden z kontrahentów ma pełną księgowość i ich saldo z naszym
    nie zgadza się o "drobne". Oni twierdzą, że błąd musi być u nas (może
    słusznie). Czy mogę mu potwierdzić "w ciemno" mimo, że w naszym "kajecie"
    jest niewielka rozbieżność? Z powodu paru zł różnicy nie chcę ślęczeć nad
    przelewami i wspomnianym kajetem
    Jacek