  • 1. Data: 2005-12-16 09:23:05
    Temat: Rachunek dla klienta w Wielkiej Brytanii
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Jak w temacie - jak takie cos wystawic? Jak zaksiegowac?

    Dzieki, Marek.

  • 2. Data: 2005-12-16 10:02:42
    Temat: Re: Rachunek dla klienta w Wielkiej Brytanii
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie - jak takie cos wystawic? Jak zaksiegowac?

    rachunek czy faktura ?
    jest podatnikiem vat czy nie ?
    czego dotyczy ta faktura ?

    zanim nie odpowiesz, nic ci nie powiemy ;)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-12-16 10:25:55
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    > zanim nie odpowiesz, nic ci nie powiemy ;)
    Faktycznie... Rachunek, nie jestem platnikiem VAT, usluga "wykonanie serwisu
    www".

    Dzieki. M.

  • 4. Data: 2005-12-16 13:09:18
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Faktycznie... Rachunek, nie jestem platnikiem VAT, usluga "wykonanie
    serwisu
    > www".

    imho, skoro jestes zwolniony, to wystawiasz zwykły rachunek
    zreszta, jesli odbiorca jest podatnikiem vat, to i tak on opodatkuje taką
    usługę

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-12-16 15:02:32
    Od: "Tomasz" <s...@r...pl>

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > imho, skoro jestes zwolniony, to wystawiasz zwykły rachunek
    > zreszta, jesli odbiorca jest podatnikiem vat, to i tak on opodatkuje taką
    > usługę

    Yyyy... A to dlaczego? Czy dlatego, że mieszka właśnie w GB? Bo polska firma
    to chyba nie musi...

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 6. Data: 2005-12-16 21:56:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 Dec 2005, Tomasz wrote:

    > Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Yyyy... A to dlaczego?

    ...bo tak wymyślili ;)

    > Czy dlatego, że mieszka właśnie w GB?

    ..czekaj waść.
    Ty to sprzedajesz FIRMIE czy "na cele osobiste" ??

    > Bo polska firma to chyba nie musi...

    ...jak polska firma coś nabędzie z UE to musi tak jak w GB z PL
    (i reszty unii zresztą też). Również jak z USA - ale to już
    inny stan prawny (import a nie wewnątrzwspólnotowy zakup).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2006-02-01 14:05:26
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    A jak nazywac np. kolumny? Dublowalem po prostu nazwy, np. ilosc / QTY itd.
    Klient chcial w USD, to mu tak napisalem. W opisie nazwy uslugi wpisalem USD
    160.00 x 3.2257 = 516.11 PLN (kurs z 16.12.2005) - tak jest ok? Czy dla siebie
    wystawic rachunki ze wszystkim po polsku i nie przejmowac sie wymogami klienta
    - bedziemy miec rozne papiery?

    Dzieki, MArek.