  • 1. Data: 2002-09-16 07:38:04
    Temat: Prac w polsce dla chiszpanow.
    Od: pavel <n...@w...pl>

    mam pracowac dla chiszpanskiej firmy w polsce za 3000 brutto. co to oznacza
    i ile dostane na reke. firma nie ma przedstaw&iexcl;cielstwa w polsce. jakie
    musze zaplacic podatki i ile tego bedzie. pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-09-16 08:45:38
    Temat: Re: Prac w polsce dla chiszpanow.
    Od: "blower" <b...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "pavel" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jakie
    > musze zaplacic podatki i ile tego bedzie. pozdrawiam.

    Ja cie, az trzy razy czytalem, bo nie moglem zrozumiec dla kogo masz
    pracowac.
    HISZPANOW

    3000 brutto to jest 2050 na reke.

    blower

  • 3. Data: 2002-09-18 06:35:28
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pavel" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam pracowac dla chiszpanskiej firmy w polsce za 3000 brutto. co to
    oznacza
    jako tłumacz ??? ;-)))

    --
    A.S.