  • 1. Data: 2002-09-15 21:23:23
    Temat: podatek od nieruchomosci
    Od: a...@p...onet.pl (Mr Smith)

    Witam,

    Problem mam.

    Darowali mi dom - rodzice , notariusz zwolnila mnie z podatku -zaliczajac mnie do I
    grupy wzgledem
    obdarowywujacych.

    po 2 latach -przyszlo wezwanie do zaplacenia podatku - poniewaz sie nie zameldowalem
    w tejze
    nieruchomosci.

    Jak z tego wybrnac teraz ?
    Mr Smith
    (Matrix Agent's)

  • 2. Data: 2002-09-16 12:53:25
    Temat: Re: podatek od nieruchomosci
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Mr Smith wrote:

> [...]
    > -zaliczajac mnie do I grupy wzgledem obdarowywujacych.
    >
    > po 2 latach -przyszlo wezwanie do zaplacenia podatku - poniewaz sie

    Masz obowiązek mieszkać, a nie zameldować się. Rozumiem, że np.
    świadkowie potwierdzą, że mieszkasz w tym domu