  • 1. Data: 2005-01-27 16:23:48
    Temat: Praca Warszawa Asystentka Dz. Finansowy
    Od: <p...@s...com.pl>

    Asystentka zarządu, pion Finansowo - Administracyjny

    OBOWIĄZKI, WYMAGANIA, OCZEKIWANIA

    I Podstawowy zakres obowiązków
    1 kontrola raportów i sprawozdań finansowych
    2 sporządzanie analiz finansowych
    3 kontrola miesięcznych raportów operacyjnych
    4 planowanie i tworzenie budżetów
    5 aktualizacja i usprawnianie procedur organizacyjnych
    6 aktualizacja systemu raportowania i systemu obiegu dokumentów
    7 nadzór nad zagadnieniami prawnymi spółki
    8 kontrola przepływów finansowych

    II Wymagana wiedza
    1 znajomość zasad rachunkowości
    2 znajomość zagadnień dot. finansów przedsiębiorstw
    3 podstawowa znajomość funkcjonowania struktur organizacyjnych
    przedsiębiorstw
    4 znajomość prawa handlowego
    5 podstawowa znajomość prawa podatkowego
    6 podstawowa znajomość programów finansowo- księgowych
    7 dobra znajomość języka angielskiego

    III Oczekiwane umiejętności i wykształcenie
    1 umiejętność pracy pod presją czasu
    2 dyspozycyjność
    3 umiejętność analitycznego myślenia
    4 umiejętność pracy w zespole
    5 wysokie zaangażowanie, pracowitość i skrupulatność
    6 wykształcenie wyższe ekonomiczne (ew. 4 lub 5 rok studiów)
    7 dwuletnie doświadczenie

    OFERUJEMY
    1 pracę w firmie usługowej o nowoczesnym modelu zarządzania
    2 odpowiedzialne stanowisko zapewniające rozwój i podnoszenie
    kwalifikacji zawodowych
    3 atrakcyjne wynagrodzenie

    Osoby zainteresowne prosimy o nadsyłanie CV wraz ze zdjeciem na adres
    p...@s...com.pl, z dopiskiem "asystentka"

  • 2. Data: 2005-01-28 07:50:24
    Temat: Re: Praca Warszawa Asystentka Dz. Finansowy
    Od: "EFMETAL" <e...@e...com.pl>

    ... i znowu dyskryminacja płci, tym razem brzydszej...

    Przemysław Banaś

  • 3. Data: 2005-01-28 10:14:05
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "EFMETAL" <e...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > ... i znowu dyskryminacja płci, tym razem brzydszej...

    Uzupelnienie do ogloszenia:-) Mam nadzieje, ze troche hunoru na podatkach
    nie zostanie zlinczowane...

    http://www.forgirl.webpark.pl/ :-)

    Pozdrawiam
    LG