  • 1. Data: 2004-12-22 08:22:39
    Temat: Praca dla księgowych - Gdansk - 5 etatów w z. energetycznym
    Od: "ENERGA" <j...@N...gazeta.pl>

    Informuję wszystkich zainteresowanych pracą w Gdańsku, że ENERGA Gdańska
    Kompania Energetyczna SA (od 01.01.2005 r. Koncern Energetyczny ENERGA SA -
    Oddział Zakład Energetyczny Gdańsk w Gdańsku - www.energa.pl) - dystrybutor
    energii elektrycznej na terenie byłego województwa gdańskiego, firma
    zaliczana do największych przedsiębiorstw w Polsce Północnej pod względem
    obrotów, zatrudnienia i rozmiarów działalności aktualnie poszukuje
    pracowników na następujące stanowiska:

    Kierownik Wydziału Księgowości w Oddziale Gdańsk
    - oferta ważna do 29.12.2004 r.

    Specjalista ds. podatku VAT w Centrali Koncernu
    - oferta ważna do 29.12.2004 r.

    Specjalista ds. podatku dochodowego od osób prawnych w Centrali Koncernu
    - oferta ważna do 29.12.2004 r.

    Specjalista ds. podatku dochodowego od osób prawnych w Oddziale Gdańsk
    - oferta ważna do 29.12.2004 r.

    Specjalista ds. podatków w Centrali Koncernu
    - oferta ważna do 29.12.2004 r.

    Ogłoszenia dostępne są na stronie
    http://www.energa.pl/index.cgi?pg=85

    Pozdrawiam,
    Jarosław Kozłowski

    P.S.
    Przepraszam za SPAM, ale myślę, że w dzisiejszych czasach praca to tak
    poszukiwane dobro, że dyskutanci mi wybaczą i przekażą oferty zainteresowanym
    osobom, szczególnie, że zgłoszenia przyjmowane są tylko do 29. grudnia.