  • 1. Data: 2004-12-22 08:41:47
    Temat: VAT i dochodowy
    Od: avinis <n...@c...pl>

    Witam.

    Mam dwa proste pytania.

    1. Czy podatek VAT na komputerowe programy edukacyjne dla niepełnosprawnych
    wynosi 22%?

    2. Ile wynosi podatek dochodowy?

    Dziękuję za prostą odpowiedź:-)

    --
    Pozdrawiam,
    avinis.

  • 2. Data: 2004-12-22 08:47:57
    Temat: Re: VAT i dochodowy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    avinis napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Mam dwa proste pytania.
    >
    > 1. Czy podatek VAT na komputerowe programy edukacyjne dla niepełnosprawnych
    > wynosi 22%?

    Nie ma w wyłączeniach więc peweni tyle wynosi ;-)

    > 2. Ile wynosi podatek dochodowy?

    Wrózki wygineły.
    10%, 19%, 30%, 40%, 19%+19%
    pick one

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2004-12-22 08:51:36
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Wrózki wygineły.
    > 10%, 19%, 30%, 40%, 19%+19%
    > pick one

    and in additional set also included: 3 %, 5,5 %, 8,5 %, 17 %, 20 %

    Greets,

    Plissken

  • 4. Data: 2004-12-22 08:53:51
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Plissken napisał(a):

    > and in additional set also included: 3 %, 5,5 %, 8,5 %, 17 %, 20 %

    A to nie dochodowy, to ryczałt od przychodu ;-)

    Maddy czepialska

    ps. jeszcz jest 50%... ja bym z calego serca chciała miec problem z tą
    stawką ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2004-12-22 09:10:12
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > A to nie dochodowy, to ryczałt od przychodu ;-)

    A ustawa nazywa sie zryczaltowany podatek dochodowy ;) A poza tym to bylo w
    zestawie dodatkowym ;P

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 6. Data: 2004-12-22 09:17:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Plissken napisał(a):

    > A ustawa nazywa sie zryczaltowany podatek dochodowy ;) A poza tym to bylo w
    > zestawie dodatkowym ;P

    No dobra, niech będzie.
    W każdym razie koleś ma z czego wybierać ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813