  • 1. Data: 2002-01-07 15:30:36
    Temat: Praca na wiecej niz jeden etat
    Od: syfon <s...@k...kn.pl>

    Witam. Jak to jest jezeli pracuje na wiecej niz jeden etat. W
    szczegolnosci interesuje mnie taka sytuacja: mam pelen etat, z ktorego
    place wszystko co trzeba. Podpisuje umowe na kolejne pol etatu w innej
    firmie. Moje pytanie jest takie: co trzeba oddac fiskusowi, zusowi, itp?
    Albo inaczej jak kwota brutto jest powiedzmy 1500, to ile dostane na
    reke, a ile na co?

    Wielkie dzieki za odpowiedzi.

    Syfon

  • 2. Data: 2002-01-07 16:58:52
    Temat: Re: Praca na wiecej niz jeden etat
    Od: syfon <s...@k...kn.pl>

    dodam, ze sprawa jest pilana...

  • 3. Data: 2002-01-07 17:51:38
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Wszystkie wyplaty z kazdej umowy o prace podlegaja tak samo ZUS jak
    podatkowi tzn.procent naliczanych skladek jest ten sam a ich wysokosc jest
    rózna w zaleznosci od kwoty wynagrodzenia brutto (chyba ze masz bardzo duze
    dochody -to wtedy jest inny sposób liczenia ) Z kazdej umowy o prace mozesz
    zastosowac kup.Mozesz tylko podpisac umowe o dzielo ( jesli ta praca moze
    byc dzielem ) to wtedy nie podlega ZUS albo mniej wykazac w umowie o prace i
    wtedy beda mniejsze potracenia
    Jolka
    syfon napisał(a) w wiadomości: <3...@k...kn.pl>...

  • 4. Data: 2002-01-08 06:56:05