  • 1. Data: 2004-06-22 09:30:52
    Temat: Praca w Ambasadzie a podatek
    Od: "Jeremi Zieliński" <l...@p...onet.pl>

    Witam!

    Oto moja sytuacja - pracuje w jednej z ambasad w Warszawie ( rownoczesnie
    studiuje). Dostaje pieniadze do reki - i poza tym Ambasada nie oplaca za mnie
    niczego - zadnych zaliczek na podatek, ZUS (chociaz tego akurat poki jestem
    studentem chyba nie musza oplacac).

    Oczywiscie powinienem placic podatek - ale w Ambasadzie powiedziano mi ze sam
    sie musze rozliczyc, oni mi zadnych papierow nie daja i tyle. Tylko kase do
    reki. Jak powinienem postapic jesli chce byc w porzadku wobec fiskusa i ZUS ?

    Mam umowe o prace ktora ma jednak klauzule poufnosci i chyba najblizej jej do
    polskiego odpowiednika umowy-zlecenia.

    pozdrawiam
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl