  • 1. Data: 2004-06-22 08:34:43
    Temat: Prosba o interpretacje przepisow
    Od: "Andrzej" <m...@o...pl>

    Czesc,
    Czy gdzies w necie mozna znalezc wzor pisma skierowanego do Urzedu Skarbowego
    z prosba o intepretacje przepisow podatkowych. Ewentulanie moze ktos wie, jak
    dokladnie takie pismo powinno "wygladac"?
    Musze stworzyc taki dokument i nie bardzo wiem jak sie za to zabrac. Nie
    pomogla mi tez pani w US, ktora na pytanie jak powinno wygladac takie pismo,
    powiedziala ze "normalnie" :)

    PZDR
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-06-22 13:58:35
    Temat: Re: Prosba o interpretacje przepisow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jun 2004, Andrzej wrote:

    >+ Czesc,
    >+ Czy gdzies w necie mozna znalezc wzor pisma skierowanego do Urzedu Skarbowego

    ...na pewno w groups.google niniejszej grupy :)
    Ponadto...słabo szukasz ;> !
    Część IS załącza treści pytań do odpowiedzi, np:
    http://www.izba-skarbowa.waw.pl/druk.php?idp=2518&Ti
    t=Podatek%20VAT%20i%20akcyza
    http://www.izbaskarbowa.lodz.pl/index.php?page=know&
    id=1739
    Mogę zostać ukarany za popieranie lenistwa ;>

    Ad rem - co by wypadało:
    - podać podstawę prawną (art. z Ordynacji)
    - zadać pytanie. IMHO nie zawadzi zadać jednego którkiego zdania
    "czy" ewentualnie "ile" :), w miarę potrzeby sprecyzowanym w osobnym
    zdaniu. Powód ? Jest ryzyko iż US zaleje cię dwoma stronami cytatów
    z ustaw z których nic nie wynika - wtedy możesz domagać się ponownej
    odpowiedzi "bo nie odpowiedzieli na pytanie czy" :)
    - opisać stan faktyczny
    - przedstawić swoje stanowisko
    - zapodać datę (!) i podpisać

    --