  • 1. Data: 2004-03-08 10:53:26
    Temat: Prenumerata ogolnopolskiej gazety codziennej w koszty
    Od: "Theuf" <t...@g...pl>

    Witam,

    Czy moge w koszty firmy wrzucic prenumerate ogolnopolskiej gazety codziennej
    (konkretnie chodzi o Wyborcza) ? Slyszalem, ze tak ale podobno tylko Rzeczpospolita
    bo w niej sa oficjalne komunikaty rzadu.

    Czy ktos wie czy jest na to jakis przepis, ktory wymienia tylko Rzeczpospolita ?

    Pozdrawiam
    Theuf

  • 2. Data: 2004-03-08 13:14:48
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Theuf" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tylko Rzeczpospolita bo w niej sa oficjalne komunikaty rzadu.

    > Czy ktos wie czy jest na to jakis przepis, ktory wymienia tylko
    Napewno nie ma przepisu który precyzuje rodzaje czasopism które można
    zaliczyć do kosztów działalności i to do kup.Czyli tylko podstawowy warunek-
    służy uzyskaniu przychodu ( przynajmniej pośrednio).
    Wiola

  • 3. Data: 2004-03-08 23:57:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Mar 2004, Theuf wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Czy moge w koszty firmy wrzucic prenumerate ogolnopolskiej
    >+ gazety codziennej (konkretnie chodzi o Wyborcza) ?

    A jak na niej zarabiasz ?
    O ile wiem to np. przez "czytanie dla klientów" US KUP uznawać
    się chce (fryzjerzy AFAIR się sądzili).
    Inna sprawa że jeśli to NIE służy "działalności" to wtedy ja
    dla odmiany *nie* rozumiem dlaczego ZAIKSy i inne takie chcą
    tantiem z tytułu "puszczania utworów". Ale mamy taki dziwny
    kraj :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-03-09 09:00:18
    Od: " Theuf" <t...@g...pl>

    > A jak na niej zarabiasz ?

    Czytam :-)
    A powaznie, jest dla mnie zrodlem informacji na temat:
    - nowosci prawnych/podatkowych
    - oferuje poradniki jak interpretowac przepisy
    - dostarcza informacji nt. nowosci z brazny (IT)
    - co wtorek 'Komunikaty'
    Jak myslisz ? Wystarczy dla US ? :-)

    Theuf