  • 1. Data: 2004-02-16 13:16:50
    Temat: Problem
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Witam.
    W 2003 przeprowadzilem remont mieszkania. Jednoczesnie zawiesilem wlasna DG,
    ktora w 2003 nie przyniosla zadnych dochodow. Czy do rozliczenia rocznego
    powinienem dolaczyc PIT B z wartosciami wyzerowanymi, czy wystarczy jesli w
    PICIE 37 napisze, ze dochody z DG rowne sa 0? Jesli remont kosztowal mnie
    powiedzmy 1500zl. to w Picie D wypelniam tylko rubryke B.3 o brzmieniu
    "Wydatki poniesione w 2003r. na kontynuacje inwestycji wymienionych w opisie
    do poz.43., przypadajace do odliczenia"? Nie chcialbym popelnic bledu, ale
    nie bardzo sie na tym znam... Prosze o pomoc.

    Pozdrawiam
    Michal Zurawski

  • 2. Data: 2004-02-17 14:02:10
    Temat: Odp: Problem
    Od: "marek" <z...@w...pl>

    --
> [...]
    ale
    > nie bardzo sie na tym znam... Prosze o pomoc.
    Musisz wypełnić PIT 36, PiT B z zerowymi kwotami i w twoim przypadku PIT D.
    Miałam taką samą sytuację.
    Pozdrawiam
    Magda

  • 3. Data: 2004-02-17 16:24:11
    Temat: Re: Problem
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Użytkownik "marek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > opisie
    > ale
    > Musisz wypełnić PIT 36, PiT B z zerowymi kwotami i w twoim przypadku PIT

    Wielkie dzieki za odpowiedz. Mozesz poweidziec mi jeszcze tylko jak wypelnic
    Pit remontowy? Czy tak jak napsialem w pytaniu?

    Pozdrawiam
    Michal Zurawski

  • 4. Data: 2004-02-19 21:01:55
    Od: "marek" <z...@w...pl>

    > Wielkie dzieki za odpowiedz. Mozesz poweidziec mi jeszcze tylko jak
    wypelnic
    > Pit remontowy? Czy tak jak napsialem w pytaniu?

    Miałeś wydatki na remont załóżmy mieszkania w bloku to wypełniasz część D.5.
    To o czym Ty pisałeś(B.3) dotyczy celów mieszkaniowy np.jakbyś te pieniądze
    wydał na zakup lub budowę własnego domu.
    Magda