  • 1. Data: 2004-02-16 13:25:15
    Temat: brama wjazdowa
    Od: "Adrianna" <s...@a...com.pl>

    Witam
    Kolejny już raz proszę Państwa o pomoc.
    Czy mogę odliczyć od podatku koszt poniesiony na zakup bramy wjazdowej i
    siatki ogrodzeniowej ( +beton, słupki itd. )
    dotyczy to oczywiście domku jednorodzinnego.
    Proszę podać ewentualną podstawę prawną, ale z tego co mi się wydaje to
    niestety nie można.
    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam
    Adrianna

  • 2. Data: 2004-02-16 13:35:10
    Temat: Re: brama wjazdowa
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Adrianna" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Adrianna
    >
    > w deklaracji PIT d wyraźnie pisze o odliczeniach na remont i modernizację
    BUDYNKU lub Lokalu mieszkalnego a brama wjazdowa i ogrodzenie nie jestjest
    niestery ani lokalem ani budynkiem