  • 1. Data: 2003-03-12 22:49:26
    Temat: Problem z PIT-37
    Od: Komo <k...@2...pl.spam>

    1. Czy mozna odliczyc Monitor , jestem studentem.
    2. Czy na umowe zlecenie dostane caly zwrot zaliczki, kwote dochodu mam 420
    zl/rok.
    3. Czy moge odliczyc 15% kwoty dochodu jako odliczenie monitora ktory
    kosztowal 740 zl brutto.
    Narazie to tyle.
    z gory dzieki.
    Komo

  • 2. Data: 2003-03-13 05:50:51
    Temat: Re: Problem z PIT-37
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Komo" <k...@2...pl.spam> wrote in message
> [...]
    420
    > zl/rok.
    > 3. Czy moge odliczyc 15% kwoty dochodu jako odliczenie monitora ktory

    Strasznie mętnie to napisałeś. Nic z tego nie rozumiem.
    Po pierwsze odliczać możesz jak pracujesz na etat. Jeśli na umowę-zlecenie
    to nie.
    Zarobiłeś 420 zł za cały rok? Jak tak to po wyliczeniach w pit-37 i tak
    wyjdzie ci zero na koniec.

  • 3. Data: 2003-03-14 13:35:46
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Komo" <k...@2...pl.spam> napisał w wiadomości
    > 1. Czy mozna odliczyc Monitor , jestem studentem.
    Niestety nie
    > 2. Czy na umowe zlecenie dostane caly zwrot zaliczki, kwote dochodu mam
    420
    > zl/rok.
    Jeśli zleceniodawca w otrzymanym przez Ciebie picie wykazał odprowadzone
    zaliczki na podatek, to w rocznym rozliczeniu (PIT 37), po uwzglednieniu
    kwoty wolnej wyjdzie Ci nadpłata podatku a więc praktycznie US powinien Ci
    zwrócić całą kwotę zaliczek.
    Pozdrawiam Aneta