  • 1. Data: 2002-02-08 21:29:05
    Temat: Problemy ze znalezieniem
    Od: "Łukasz Lachowicz" <l...@e...com>

    Witam wszystkich grupowiczów, mam następujacy problem: w czasie moich
    poszukiwań w internecie neistety nie moge znaleźć dwuch interesujących mnie
    dokumentow, licze na waszą pomoc. Dokumenty ktorych szukam to:

    - Wyrok NSA z dnia 18.01.1988 sygn. akt III SA 964/87 (w sprawie
    neiruchomości)

    - Uchwała składu siedmiu sędziów z dnia 17.12.1996 sygn. akt FPS 7/96
    (Orzecznictwo NSA - Sprzedaż zwróconej właścicielowi wywłaszczonej
    nieruchomości) oraz innych wyroków NSA związanych z wyżej wymienionym
    tematem

    Z góry dziekuję za pomoc.

    ---
    Łukasz Lachowicz
    http://eXperimentalway.com

  • 2. Data: 2002-02-10 00:04:39
    Temat: Re: Problemy ze znalezieniem
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Witam wszystkich grupowiczów, mam następujacy problem: w czasie moich
    | poszukiwań w internecie neistety nie moge znaleźć dwuch interesujących mnie
    | dokumentow, licze na waszą pomoc. Dokumenty ktorych szukam ...

    Zajrzyj do skrzynki

    pozdrawiam
    majura