  • 1. Data: 2005-02-28 11:40:14
    Temat: Prog 3000 Euro dla rozliczen gotowkowych
    Od: "Olek" <O...@n...pl>

    Wykonywalem tlumaczenie dla jednej firmy na umowe o dzielo. Nie mam DG.
    Wystawilem rachunek. Dostalem pieniadze. Tyle, ze kwota byla wyzsza niz 3000
    Euro, a ta firma zaplacila mi gotowka. Na rachunku tez jako sposob zaplaty
    podalem "gotowka". Teraz dowiedzialem sie, ze firmy transakcje ponad 3000
    Euro musza dokonywac przez bank. Czy moge miec jakies klopoty, czy tez jest
    to zmartwienie tej firmy, ktora mi placila?

    I czy w ogole jest to prawda, ze istnieje takie ograniczenie? Bo cos mi tu
    nie pasuje. Przeciez w sklepie tez moge kupic na przyklad telewizor za 18
    000 i zaplacic za niego gotowka.

  • 2. Data: 2005-02-28 11:57:27
    Temat: Re: Prog 3000 Euro dla rozliczen gotowkowych
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Olek wrote:

> [...]
    > mi tu nie pasuje. Przeciez w sklepie tez moge kupic na przyklad
    > telewizor za 18 000 i zaplacic za niego gotowka.

    1. Dotyczy to tylko rozliczeń między firmami.
    2. 3000 to było dawno - teraz jest więcej