  • 1. Data: 2002-12-10 22:39:36
    Temat: Program dla firmy
    Od: Dariusz Klar <D...@S...COM>

    Witam,

    Sorry, ze moze NTG, ale juz nie wiem gdzie pytac.

    Szukam programu ktory oprocz wystawiania faktur, odslugi magazynu, bazy
    klientow itd. posiada opcje taka aby na fakturze pojawily sie oprocz
    sprzedanych towarow rowniez uslugi. Testowalem probram ObSp firmy
    Varico. Oprocz starego interfejsu (niewindowsowego) jest to calkiem
    przyjemny program ktory potrafi zrobic bardzo wiele ale tylko z
    towarami. Niestety nie posiada mozliwosci wprowadzenia uslug, ktore
    pozniej mozna sprzedawac. Wiem ze mozna temu zaradzic wprowadzajac
    usluge do magazynu jako towar, ale chyba nie tedy droga.

    Bede wdzieczny za wszelkie informacje.

    pozdrawiam,

    Darek

  • 2. Data: 2002-12-10 22:56:22
    Temat: Re: Program dla firmy
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Uzytkownik "Dariusz Klar" <D...@S...COM> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Szukam programu ktory oprocz wystawiania faktur, odslugi magazynu, bazy
    > klientow itd. posiada opcje taka aby na fakturze pojawily sie oprocz

    Popelnilem dwa takowe programy (jeden tylko fakturuje, drugi takze prowadzi
    magazyn) - informacje i demo w www.finka.com.pl
    Pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-12-11 09:39:38
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    > Szukam programu ktory oprocz wystawiania faktur, odslugi magazynu, bazy
    > klientow itd. posiada opcje taka aby na fakturze pojawily sie oprocz
    > sprzedanych towarow rowniez uslugi.

    W taki sposób pracuje program Magazyn Express lub Gospodarka Materialowa
    http://www.tgsoft.pl/gm.htm

    Wersja DEMO http://programy.tgsoft.pl/setup_fm.exe

    TG

  • 4. Data: 2002-12-11 11:56:03
    Od: "Andrzej Tokarski" <a...@a...com.pl>

    Witam,
    też się dołączę do wątku, w Faktorze M także bez problemu można wystawiać
    takie faktury:
    http://www.ajt.com.pl

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-12-11 22:18:11
    Od: Dariusz Klar <D...@S...COM>

    Witam Wszystkich,

    Dziekuje za wszelkie informacje. W sumie na moj post na kilku
    grupach odpowiedzialo sporo ludzi. Wszystkie rekomendacje
    teraz sprawdze osobiscie i wybiore co mi odpowiada. Jeszcze raz
    dzieki.

    Uzbieralo sie tego tyle:

    Firma++
    Subiekt