  • 1. Data: 2002-03-12 12:02:23
    Temat: Program do prowadzenia KPiR
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze polecic jakis dobry program do samodzielnego prowadzenia KPiR.
    Jest to spolka cywilna 2 wspolnikow i zatrudnia 1 pracownika. Miesiecznie
    jest okolo 100 faktur zakupu a sprzedaz przez kase fiskalna.
    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2002-03-12 15:25:33
    Temat: Re: Program do prowadzenia KPiR
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Darek wrote:

    > Czy ktos moze polecic jakis dobry program do samodzielnego prowadzenia KPiR.
    > Jest to spolka cywilna 2 wspolnikow i zatrudnia 1 pracownika. Miesiecznie
    > jest okolo 100 faktur zakupu a sprzedaz przez kase fiskalna.

    Reklamuje się tu jakiś czas TGSoft ( http://www.tgsoft.pl ) z programem Księga
    Express. Program jest niemal beta wersją (aktualnie go dopracowują) i można go
    kupić za jakieś śmieszne pieniądze a całkiem sprawnie hula - mam kopię, bawię
    się nim i mogę szczerze pochwalić.

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2002-03-12 15:40:38
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

    maup wrote:
> [...]
    > kupić za jakieś śmieszne pieniądze a całkiem sprawnie hula - mam kopię, bawię

    To co narazie zauwazylem to meczace sa zabezpieczenia programu. Jest
    generowany kod na podstawie sprzetu i na podstawie tego kodu dostaje sie
    serial od producenta. Zmiana, np partycji powoduje koniecznosc ponownego
    otrzymania seriala do nowego kodu. Problem jest jak sie sie uzywa
    programu z wymienego dysku na kilku komputerach (dostalem kody na 2
    komputery). Jednak jak sie uzywa kilku dyskow wymienych lub stosuje
    PGPDisk to jest to uciazliwe.

    Sam progam coraz bardziej mi sie podoba.

    --
    Pozdrowionka
    __

  • 4. Data: 2002-03-12 21:15:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    http://www.streamsoft.com.pl/
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-03-12 22:21:00
    Od: "Adam" <a...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | Jest to spolka cywilna 2 wspolnikow i zatrudnia 1 pracownika. Miesiecznie
    | jest okolo 100 faktur zakupu a sprzedaz przez kase fiskalna.

    Wita,

    Polecam BUCALTERA II
    www.grafsoft.com.pl

    Adam

  • 6. Data: 2002-03-12 23:32:28
    Od: "Aleksandra" <a...@3...pl>

    podobno CDN daje teraz swój program Faktura - też do prowadzenia księgowości
    za darmo. Zorientuj się na ich stronie www.cdn.com.pl

  • 7. Data: 2002-03-13 16:25:11
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > http://www.streamsoft.com.pl/
    > --
    > Tristan hrabia Alder
    > (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    Właśnie mam przed sobą ulotke z tym programem.
    Interesuje mnie ALA 2000. Masz może jakieś
    doświadczenia, jak sie sprawuje ?

    Sark

  • 8. Data: 2002-03-13 17:43:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2002 17:25:11 +0100, "Sark"
    <w...@p...onet.pl> napisałbył:

    >Właśnie mam przed sobą ulotke z tym programem.
    >Interesuje mnie ALA 2000. Masz może jakieś
    >doświadczenia, jak sie sprawuje ?

    Bardzo dobrze. Sam tego używam. Łatwa obsługa, ciekawe możliwości.
    Aczkolwiek to do małej firmy, bo nie ma żadnych wodotrysków. Jest
    zresztą wersja DEMO i możesz się pobawić...

  • 9. Data: 2002-03-13 17:55:59
    Od: "beata" <m...@i...pl>

    www.insert.pl

  • 10. Data: 2002-03-13 19:26:32
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Wed, 13 Mar 2002 17:25:11 +0100, w
    <a6nuia$rul$1@news.onet.pl>, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Właśnie mam przed sobą ulotke z tym programem.
    > Interesuje mnie ALA 2000. Masz może jakieś
    > doświadczenia, jak sie sprawuje ?

    Nie polecam. Gigantyczne zapotrzebowanie na zasoby.
    Jeżeli użytkujesz na kompie jednocześnie kilka programów, to po kilku
    oknach zasoby zbliżają się do 0 -- mnie z tego powodu zdarzały się
    zwisy.

    Pomaga zamykanie zbędnych modułów, ale chyba nie o to chodzi...