  • 21. Data: 2002-03-15 21:30:20
    Temat: Re: Program do prowadzenia KPiR
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    > No to męczcie producenta, nie będę sam :) !

    Następna wersja programu nie będzie sprawdzać dysków...

    Tadeusz Gołębiowski
    http://tgsoft.pl/

  • 22. Data: 2002-03-16 14:55:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Sat, 16 Mar 2002 18:14:03 +0100, w
    <a6vuca$o1m$1@news.tpi.pl>, "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>
    napisał(-a):

    > A przy okazji, jak na wydruku Faktury w Optimie można uzyskać dla cen
    > hurtowych przy każdej pozycji cenę netto, wartość netto, wartość vat i
    > wartość brutto! Brakuje mi wartośći brutto - to nie jest zbyt rozsądne
    > ograniczenie :-(((

    A nie ma konfiguratora wydruku? Bo jeżeli nie, to już zupełnie w tym
    programie nic nie widzę... :)

  • 23. Data: 2002-03-16 17:14:03
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    Użytkownik "maup" <k...@m...in.tarnow.pl> napisał w wiadomości

    > Programik nazywa się fppt.exe, ma go każdy serwisant CDN i dużo userów :>

    Zainteresowanym podaję link:
    ftp://ftp.dnet.pl/pub/drivers/cdn/fppt.exe

    K. Kowalski

  • 24. Data: 2002-03-18 20:05:22
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > A nie ma konfiguratora wydruku? Bo jeżeli nie, to już zupełnie w tym
    > programie nic nie widzę... :)

    Tzn konfigurator jest, można sobie poustawiać, ale nijak nie mogę mieć w
    linijce cenę netto i brutto naraz :-)
    Natomiast największą zaletą jest to (choć to tylko dla wąskiej grupy osób
    jest zaletą), że system chodzi na SQL (MS SQL). Do tego jest sterownik ODBC.
    Bez problemu dostaję się do danych z poziomu PHP, ale przede wszystkim z
    Accessa przez ODBC. Mam więc Formularze i Raporty, w Accesie które drukują
    mi koperty w kilku wymiarach dla kontrahentów z programu, można generować
    zestawienia faktur, można sobie tworzyć tabele z usługami i łączyć to z
    kontrahentami itp itd :-))) No, ale nie każdy wie co to ODBC ;-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 25. Data: 2002-03-19 15:09:13
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

    Tadeusz Golebiowski wrote:

    > ponownego

    > Następna wersja programu nie będzie sprawdzać dysków...
    >
    > Tadeusz Gołębiowski
    > http://tgsoft.pl/

    Ufff, wlasnie juz mialem pisac w tej sprawie. Producenta rozumiem, bo
    niestety w Polsce wciaz piractwo sie pleni, choc obserwuje powolna
    zmiane mentalnosci ludzi - w firmach coraz czesciej zwraca sie uwage na
    legalnosc oprogramowania.

    Jednak zabezpieczenia nie moga legalnemu klientowu utrudniac pracy z
    programem. Dobrym rozwiazaniem by bylo zrobienie generowania klucza
    online - rejestruje sie raz faxem podajac email i potem kod sprzetowy
    wpisuje w strone WWW, ktora generuje serial i wysyla go na moj email.

    Przepraszam wszystkich za lekki off topic.

    --
    Pozdrowionka
    __

  • 26. Data: 2002-03-23 08:06:10
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    > To co narazie zauwazylem to meczace sa zabezpieczenia programu. Jest
    > generowany kod na podstawie sprzetu i na podstawie tego kodu dostaje sie
    > serial od producenta. Zmiana, np partycji powoduje koniecznosc ponownego
    > otrzymania seriala do nowego kodu. Problem jest jak sie sie uzywa
    > programu z wymienego dysku na kilku komputerach (dostalem kody na 2
    > komputery). Jednak jak sie uzywa kilku dyskow wymienych lub stosuje
    > PGPDisk to jest to uciazliwe.
    >
    > Sam progam coraz bardziej mi sie podoba.

    Na stronie http://www.tgsoft.pl jest do pobrania nowa wersja, w której
    sposób kodowania nie zależy od dysków zainstalowanych w systemie.
    Przy okazji kilka nowych rozwiązań i super nowość! możliwość rozbudowy
    programu przez "osoby trzecie". Dzieki temu można pisać moduły za pomocą
    dodatkowego programu (wkrótce na stronie), lub Delphi i uruchamiać je z
    poziomu programu KPiR jako kolejne moduły.

    Tadeusz Gołębiowski

  • 27. Data: 2002-03-23 19:54:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sat, 23 Mar 2002 09:06:10 +0100, "Tadeusz Golebiowski"
    <t...@n...onet.pl> napisałbył:

> [...]
    >dodatkowego programu (wkrótce na stronie), lub Delphi i uruchamiać je z
    >poziomu programu KPiR jako kolejne moduły.

    Te programy wogóle działają?

    a) Magazyn Express nie instaluje się, bo twierdzi, że coś jest
    uszkodzone. No może mi coś uszkodziło podczas ściągania, ale:

    b) Faktura 1! oraz Faktura Express mówią: ,,Tworzenie sktruktury
    KOREKTY.ADT błędne'', potem jakiś dziki błąd po angielsku, potemm coś
    miga i program się nie uruchamia

    c) Gospodarka materiałowa -- to samo.

    O hurra, SuperDruk się uruchomił... Niezły wynik 1 na 4...

    Błe,,, jednak nie działa... Wybrałem POMOC -> TGSOFT w internecie i
    program zaczął tak namietnie gwałcić adres, że aż musiałem go zabić...

    Tyle testowania, bo sam SuperDruk mnie nie pasjonuje i chciałem
    potestować inne produkty...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 28. Data: 2002-03-23 20:20:41
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    > Te programy wogóle działają?

    Bez problemów :-)

    > a) Magazyn Express nie instaluje się, bo twierdzi, że coś jest
    > uszkodzone. No może mi coś uszkodziło podczas ściągania, ale:

    Proponuję sprawdzić ilość pobranych bajtów, dane te podane są przy każdym
    pliku

    > b) Faktura 1! oraz Faktura Express mówią: ,,Tworzenie sktruktury
    > KOREKTY.ADT błędne'', potem jakiś dziki błąd po angielsku, potemm coś
    > miga i program się nie uruchamia
    > c) Gospodarka materiałowa -- to samo.

    Z pewnością uruchamia Pan programy "z ręki" wskazując plik EXE. Proszę
    spróbować za pomocą opcji dodanej do Menu Start lub skrótu utworzonego na
    pulpicie, a wszystko się wyjaśni...
    Chodzi o ścieżkę rozpocznij w: C:\TGSoft\FS\FIRMA1\R2002
    Jeżeli jednak koniecznie chce Pan tak uruchomic program, to proszę skopiować
    podkatalogi DBF i RAVE z w/w katalogu do katalogu, w którym jest program
    EXE.

    > O hurra, SuperDruk się uruchomił... Niezły wynik 1 na 4...
    >
    > Błe,,, jednak nie działa... Wybrałem POMOC -> TGSOFT w internecie i
    > program zaczął tak namietnie gwałcić adres, że aż musiałem go zabić...

    Nie ma tutaj żadnych cudów, standardowa procedura:
    ShellExecute(Application.Handle, nil,PChar('http://www.tgsoft.pl'),
    nil, nil, SW_NORMAL )
    Problem na łączach lub w systemie...

    pozdrowienia,
    Tadeusz Gołębiowski

  • 29. Data: 2002-03-23 21:56:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sat, 23 Mar 2002 21:20:41 +0100, "Tadeusz Golebiowski"
    <t...@n...onet.pl> napisałbył:

    >Bez problemów :-)

    No faktycznie, działają :-)

    >Proponuję sprawdzić ilość pobranych bajtów, dane te podane są przy każdym
    >pliku

    Dziwne, zgadza się, a jednak program instalacyjny płacze. Widać
    nastąpiło przekłamanie. Ściągnę jeszcze raz

    >Z pewnością uruchamia Pan

    Ojejku, po co te Pan... Aż taki niemiły byłem?

    >programy "z ręki" wskazując plik EXE.

    Ano dokładnie tak... Tak szybciej...

    >Proszę
    >spróbować za pomocą opcji dodanej do Menu Start lub skrótu utworzonego na
    >pulpicie, a wszystko się wyjaśni...

    Faktycznie poszło...

> [...]
    >podkatalogi DBF i RAVE z w/w katalogu do katalogu, w którym jest program

    Nie, po prostu szybciej było odpalać coś co jest po prawej stronie
    okna Salamandra niż łazić na pulpit. Nie wpadłem, że to może być
    przyczyną dziwnego zachowania...

    Uważam, że to zły pomysł. Czasami coś się skasuje (skrót) i wtedy user
    sobie sam macha skróta, a tu taka niespodziewanka.

    >Nie ma tutaj żadnych cudów, standardowa procedura:
    > ShellExecute(Application.Handle, nil,PChar('http://www.tgsoft.pl'),
    >nil, nil, SW_NORMAL )
    >Problem na łączach lub w systemie...

    Nie wiem w czym. Faktycznie nie umiem tego gwałtu powtórzyć...