  • 1. Data: 2005-02-26 12:04:29
    Temat: Program do rozliczania
    Od: "Adam" <o...@p...onet.pl>

    Witam
    Szukam jakiegoś taniego (najlepiej darmowego) programu do rozliczania.
    Znalazłem w sieci stronę:

    www.biurowdomu.pl

    Jak na razie wygląda i sprawuje się dobrze.
    Co sądzicie o tej stronie? Czy ktoś z niej korzysta?

    Adam

  • 2. Data: 2005-02-26 13:05:00
    Temat: Re: Program do rozliczania
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    Adam napisał(a):
    > Witam
    > Szukam jakiegoś taniego (najlepiej darmowego) programu do rozliczania.

    Rozliczania czego? ;)

    > Znalazłem w sieci stronę:
    >
    > www.biurowdomu.pl

    Jakos nie mam zaufania do pozostawiania wszelkich danych i dokumentow na
    www :)

    > Jak na razie wygląda i sprawuje się dobrze.
    > Co sądzicie o tej stronie? Czy ktoś z niej korzysta?

    Osobiscie uzywam Malej Ksiegowosci Rzeczpospolitej dolaczanej kiedys za
    free do gazety.
    Podoba mi sie ze ciagle aktualizuja i rozbudowuja.

    > Adam

    pzdr

    --
    _ ) _ \