  • 1. Data: 2005-11-28 07:42:02
    Temat: Program do wystawiania obcojęzycznych faktur vat
    Od: "Matello" <m...@o...pl>

    Witam,

    Jestem wspólnikiem w spółce, która jakiś czas temu nawiązała współpracę z
    zagranicznym kontrahentem (w ramach UE). Zgodnie z umową mamy im wystawiać
    faktury vat na usługi w języku angielskim i w walucie Euro. Czy ktoś zna
    może jakiś polski program do fakturowania, który to dopuszcza? Do
    fakturowania "polskich" usług obecnie używamy Fortuny, ale z angielskimi są
    tam spore problemy...

    Wiem, że pytanie może mało związane z tą grupą, ale nie wiedziałem, gdzie je
    umieścić. Bardzo proszę o skierowanie na właściwą grupę :-)

    Pozdrawiam,
    MaT

  • 2. Data: 2005-11-28 10:36:28
    Od: "Marcin" <s...@h...pl>

    Proponuję program Smart Sprzedaż dostępny na stronie:
    http://www.smart-system.pl

    Wystawiasz tam faktury VAT WDT i możesz drukować je zarówno w wersji
    angielsko-polskiej jak i polskiej oraz w dowolnej walucie. Aktualne kursy
    walut program pobiera ze stron NBP.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2005-12-12 08:36:41