  • 1. Data: 2002-09-18 15:24:44
    Temat: Prosba do eksporterow - HS code !!
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Witam.

    Trochę NTG, ale może ktoś z Was może mi podpowiedzieć, gdzie znajdę
    wykazy HS Code'ów (Harmonized System Code) obowiązujące dla USA???
    Ichnie władze celne ostatnuio wymyśliły, że trza to nanosić na BL'ki i,
    że (co ciekawsze), za poprawność podanych kodów odpowiada załadowca
    (finansowo :(( ). Najgorsze to, że osiadłe w Polszcze jankesy za cholerę
    nie chcą współpracować i twierdzą, że nie wiedzą co to jest :-[ (to tak
    w ramach wspierania swobodnej wymiany handlowej).
    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 2. Data: 2002-09-18 15:31:00
    Temat: Re: Prosba do eksporterow - HS code !!
    Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com>

    > Trochę NTG, ale może ktoś z Was może mi podpowiedzieć, gdzie znajdę
    > wykazy HS Code'ów (Harmonized System Code) obowiązujące dla USA???

    Pierwsze z Googla:

    http://www.intelepages.com/Harmonized_Codes/Commodit
    y_Classification.htm

    http://exim.indiamart.com/product-classification/

    http://www.foreign-trade.com/reference/hscode.htm

    http://trade.swissinfo.net/hsc/

    OK?

    Hania

    --

    ~~~~~~~~~~
    Kontekst nie boli.

  • 3. Data: 2002-09-18 19:55:32
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Hanna Burdon wrote:
    > Pierwsze z Googla:
    (...)
    > OK?
    Problem w tym, że guglając nie mogłem trafić na spis, który ponad
    wszelką wątpliwość byłby hamerycki
    Ale jeden z linków, który podałaś (a ja go ol^W^W zaniedbałem), zawiera
    download US taryfy :))))))))
    Wielkie dzięki :)))))))