  • 1. Data: 2002-09-18 15:05:43
    Temat: koszty poczatkowe
    Od: "racel" <m...@b...pl>

    Witam,
    czy do KUP (kpir, vat) mozna zaliczyc koszty poniesione przed zakonczeniem
    formalnosci zwiazanych z zalozeniem dzialalnosci (mam na mysli przede
    wszystkim oplate za wpis dzialalnosci i oplate skarbowa z tyt. VAT-R)?
    Jezeli tak to kiedy je wpisac?
    pozdr.
    racel

  • 2. Data: 2002-09-19 07:16:29
    Temat: Re: koszty poczatkowe
    Od: n...@b...onet.pl (Romek)

    można

  • 3. Data: 2002-09-19 08:39:29
    Od: "racel" <m...@b...pl>

    dzieki, ale pod jaka data (rzeczywista jest wczesniejsza od otwarcia kpir)
    racel

  • 4. Data: 2002-09-23 23:19:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 19 Sep 2002 10:39:29 +0200), "racel"
    <m...@b...pl> był(a) napisał(a):

    >dzieki, ale pod jaka data (rzeczywista jest wczesniejsza od otwarcia kpir)

    Zawsze pod datą wpisania... To że się prakatykuje wpisywanie do PKPiR
    z datą zdarzenia, to jest inna bajka... Ale teoretycznie wpisujesz z
    datą wpisywania...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)