  • 1. Data: 2002-09-18 18:09:54
    Temat: Podatek od paczki z USA - BARDZO PILNE!!!!!
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam grupowiczow,

    mam bardzo pilne pytanie i bardzo prosze o pomoc jednoczesnie z gory za nia
    dziekujac...

    Kolega ma przeslac mi kilka paczek z USA o wartosci 200 $ kazda...
    Mam pytanie czy zaplace jakies clo, podatek, itp..., i jesli tak to ile.
    Wspominal cos ze jak wysyla cos o wartosci ponad 35$ to musi oclic ale nic
    wiecej nie wiem...
    Dodam ze bedzie to sprzet komputerowy, jakies procesory i pamieci...
    Czy sa jakies stawki i regulacje co do takich kwesti w przesylaniu ze Stanow
    do Nas...?

    prosze pomozcie,chociaz orientacyjnie,

    pozdrawiam

    Rafal

    P.S. Nie chce zeby okazyjna paczka za 200$ po przyjsciu do mnie kosztowala
    juz z 300$!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2002-09-18 19:12:21
    Temat: Re: Podatek od paczki z USA - BARDZO PILNE!!!!!
    Od: "Wojciech Bomba" <c...@p...trzepak.pl>

    "Rider" <r...@b...pl> wrote in message news:amafg0$209$1@news2.tpi.pl...
    > Witam grupowiczow,
    >
    > mam bardzo pilne pytanie i bardzo prosze o pomoc jednoczesnie z gory za
    nia
    > dziekujac...
    ( ciach )

    polecam lekture :