  • 1. Data: 2004-02-06 13:09:08
    Temat: Prosba o pomoc
    Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl>

    Witam

    Mam nadzieje ze tu mi ktos pomoze, bo niestety w innym miejscu nie uzyskalam
    zadnej odpowiedzi, procz odeslania tu.

    Mam do zrobienia takie zadania i za bradzo nie wiem jak sie za nie zabrac.
    Jesli w zle miejsce kieruje swoja prosbe, to z gory przepraszam, jesli
    dobrze, prosze o jakies wskazowki.

    podatnik zakupil 1 lutego surowce za 1340 USD. SAD otrzymal 15 lutego.
    Zgodnie z umowa, zaimportowany towar zaplaci 27 marca. Rozlicz
    przeprowadzona transakcje wiedzac, ze kursy wynosily odpowiednio:

    kursy 1 lutego
    15lutego 27 marca
    sr kurs NBP 1 USD=3,1805 1 USD=3,150
    1 usd=3.1268

    sr dla SAD 1 usd=3,2020 1USD=3,1987
    1usd=3,1850

    kupna banku 1usd=3,1765 1usd=3,1457
    1usd=3,1198

    sprzedazy banku 1usd=3,1825 1usd=3,1500
    1usd=3,1207

    i to samo, tyle ze podatnik sprzedal towar i zaplate otrzymal 27 marca.

    Lub cos takiego:

    3) jednostka REX posiadajaca rachunek walutowy z tyt sprzedazy exportowej
    otrzymywala

    - 1 marca 2350 USD, kurs ....... banku 4,23
    - 15 marca 790 USD, kurs ........ banku 4,21
    - 28 marca 500 USD, kurs .........banku 4,19

    w dniu 5 kwietnia za posrednictwem banku zaplacila chinskiemu dostawcy 1850
    USD. Rozlicz transakcje wg dopuszczalnych metod rozchodu srodkow z rachunku
    walutowego 9w dniu 5 kwietnia kurs sprzedazy banku wyniosl 4,09)

    Pomoze ktos?