  • 1. Data: 2004-02-06 11:46:29
    Temat: Odliczenia szkoleń
    Od: " Piotr Zawisza" <p...@g...pl>

    Witam,

    mam pytanie związane z odliczeniami, być może ktoś się w tym orientuje lepiej.
    Czy można wpisać do odliczeń koszt kursu oraz egzaminu (oddzielne rachunki) z
    zakresu podstawowych zagadnień chigienicznych prowadzonego przez Sanepid?
    Zdanie egzaminu konieczne było mojej matce do kontynuowania pracy. W
    przepisach niestety nie udało mi się odnaleźć dokładnych regulacji.

    Pozdrawiam
    Piotr Zawisza

  • 2. Data: 2004-02-06 11:53:25
    Temat: Re: Odliczenia szkoleń
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Piotr Zawisza napisał:

> [...]
    > Zdanie egzaminu konieczne było mojej matce do kontynuowania pracy. W
    > przepisach niestety nie udało mi się odnaleźć dokładnych regulacji.

    Na zdrowy rozum to jeżeli takie szkolenie było potrzebe do pracy lub
    nawet dawało jednie szansę poprawy sutuacji na rynku pracy (szanse na
    znalezienie nowej pracy, nowego klienta w DG, nowego zleceniodawcy,
    szanse że z pracy nie wyrzuca albo klient nie odejdzie)) to mozna odliczyć.
    Jako ksztalcenie i dokonalenie zawodowe.

    Maddy

    --
    *** Wszystko powyższe to jest to co mi się wydaje
    *** i nie musi byc prawdą.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl