  • 1. Data: 2005-04-07 07:22:52
    Temat: Proszę o pomoc
    Od: "Dorota" <D...@o...onet.pl>

    Witam
    Proszę poradźcie co mogę jeszcze zrobić:
    Umowa na czas określony od października 2004 do stycznia 2005 i druga
    na czas określony na okres dwóch lat czyli do stycznia 2007 roku
    We wtorek dostałam wypowiedzenie z pracy pismo datowane na 30 marca
    ja je podpisałam 5 kwietnia ale okres wypowiedzenia jest zachowany bo
    trwa on do 23 kwietnia . Na wypowiedzeniu nie ma podanej przyczyny
    tylko zaznaczenie że jak się nie zgadzam to mam 7 dni na odwołanie
    się do sądu pracy i chcą żeby zwolnienie odbyło się za porozumieniem
    stron. Zaznaczam że mam do wybrania jeszcze 5 dni urlopu
    wypoczynkowego za ubiegły rok 7 dni za bieżący i dwa dni wolne na
    poszukiwanie pracy Proszę o radę co mam zrobić i jakie skutki prawne
    ma np. pójście na zwolnienie chorobowe w okresie wypowiedzenia i
    ewentualnego pobytu w tym okresie ( wypowiedzenia ) na urlopie
    wypoczynkowym. Zaznaczam, że nie było żadnych zastrzeżeń do mojej
    pracy do tej pory z obowiązków sie wywiązywałam w 100%. Nie
    oficjalnie dowiedziałam się, że przyczyną mojego zwolnienia jest
    stanięcie w obronie podwładnej wobec klienta który wydzierał sie na
    nią.

    Z góry dziękuje za szybką odpowiedź
    Dora

  • 2. Data: 2005-04-08 09:24:34
    Temat: Re: Proszę o pomoc
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Dorota" <D...@o...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trwa on do 23 kwietnia . Na wypowiedzeniu nie ma podanej przyczyny
    > tylko zaznaczenie że jak się nie zgadzam to mam 7 dni na odwołanie

    I tak własnie zrób - wypowiedzenie może być tylkoz konkretnych powodów, z
    którymi też nie musisz się zgodzić.