  • 1. Data: 2005-04-06 18:22:33
    Temat: szybkosc zwracania - mini-ankieta :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Tak z ciekawości: jak szybko fiskus zwracał Wam nadpłątę podatku? (dla
    uproszczenia: ze zwykłego, rocznego rozliczenia dla osób fizycznych bez
    działalności, ze zwrotem na konto)

    Tzn. najlepiej kiedy został złożony PIT, kiedy zwrot dotarł na konto i
    którego urzędu dotyczyła sprawa.

    Ja właśnie zacząłem mierzyć czas urzędowi Warszawa-Bemowo ;) i się
    zastanawiam, kiedy dostanę kasę (wiem, że urząd ma 3 miesiące, ale np.
    mojemu tacie zwrócili w 3 tygodnie - co prawda w zupełnie innym urzędzie
    no i składał chyba w lutym).

  • 2. Data: 2005-04-06 19:08:18
    Temat: Re: szybkosc zwracania - mini-ankieta :)
    Od: "WPC" <w...@a...pl>

    20 lutego -> 09 marca...

    Sam jestem w szoku.

  • 3. Data: 2005-04-06 20:27:51
    Od: "Bridget" <b...@T...pl>

    wiadomości news:d319d5$qe5$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    > zastanawiam, kiedy dostanę kasę (wiem, że urząd ma 3 miesiące, ale np.
    > mojemu tacie zwrócili w 3 tygodnie - co prawda w zupełnie innym urzędzie

    29.luty => 31.marzec Tychy