  • 1. Data: 2008-01-21 21:23:06
    Temat: Proszę o poradę...
    Od: "Mayko" <M...@m...ik>

    Podczas kontroli roku podatkowego 2003 okazalo sie, ze zdarzylo mi sie
    sprzedac czegos o 3 szt. wiecej niz mialem tego "czegos" zakupione.
    W zwiazku z tym US prowadzi "intensywne sledztwo ;)", a ja nie mam pomyslu
    jak z tego wybrnac, zeby wilk byl syty i owca cala.
    Jakies rady?

    --
    Mayko

  • 2. Data: 2008-01-22 08:59:41
    Temat: Re: Proszę o poradę...

    Dnia 21-01-2008 o 22:23:06 Mayko <M...@m...ik> napisał(a):

> [...]
    > pomyslu
    > jak z tego wybrnac, zeby wilk byl syty i owca cala.

    Rady czy porady?

    I jak to się stało że sprzedałeś więcej niż miałeś?

    pozdr,
    tommyz