  • 1. Data: 2004-08-10 06:55:26
    Temat: Proszę o poradę - miejsce prowadzenia (długie)
    Od: Mariusz <m...@p...pl>

    Problem mam następujący: Działalnoć zgłoszona pod adresem zameldowania.
    Przy składaniu deklaracji rocznej w NIP-3 podane drugie miejsce
    prowadzenia działalnoci. Przy aktualizacji PKD dodane drugie miejsce
    prowadzenia działalnosci. Czy jeszcze jakies formalnosci muszę dopełnić?
    Czy mogę odliczać jakies koszty związane z drugim miejscem (nie odliczam
    żadnych kosztów związanych z pierwszym)?

    Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

    Pozdrawiam,

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-08-10 15:21:41
    Temat: Re: Proszę o poradę - miejsce prowadzenia (długie)
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzenia działalnoci. Przy aktualizacji PKD dodane drugie miejsce
    > prowadzenia działalnosci. Czy jeszcze jakies formalnosci muszę dopełnić?

    Urząd statystyczny - zmiana REGONU

    > Czy mogę odliczać jakies koszty związane z drugim miejscem (nie odliczam
    > żadnych kosztów związanych z pierwszym)?

    Oczywiście, że tak.

    Pozdrawiam

    Michał

    www.prawo.hg.pl