  • 1. Data: 2004-08-09 17:16:21
    Temat: Pytanie o omowy kupna-sprzedazy
    Od: "i8i" <i...@w...pl>

    Podpisalem umowe na sprzedaz pewnej rzeczy. Oto ze jak sie rozwali to
    przyjmuje z powrotem. Lecz tylko kupujacy wziol ta umowe i nie dal mi jako
    sprzedajacemu. Czy taka umowa jest wazna ??

  • 2. Data: 2004-08-09 17:21:34
    Temat: Re: Pytanie o omowy kupna-sprzedazy
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <i...@w...pl> napisal(a):
    > Podpisalem umowe na sprzedaz pewnej rzeczy. Oto ze jak sie rozwali to
    > przyjmuje z powrotem. Lecz tylko kupujacy wziol ta umowe i nie dal mi jako
    > sprzedajacemu. Czy taka umowa jest wazna ??

    Prosimy Cię, wysyłaj takie pytania tylko na grupę pl.soc.prawo. Twoje
    pytania nie mają nic wspólnego z podatkami.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-08-09 21:37:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Aug 2004, i8i wrote:

    >+ Podpisalem umowe na sprzedaz pewnej rzeczy. Oto ze jak sie rozwali to
    >+ przyjmuje z powrotem. Lecz tylko kupujacy wziol ta umowe i nie dal mi jako
    >+ sprzedajacemu. Czy taka umowa jest wazna ??

    A dlaczegóż by nie ??
    Przecież *taka* umowa może być zawarta nawet ustnie.
    Problem jest *tylko* w ew. udowodnieniu jaka była treść umowy:
    teraz to kupujący może "w razie czego" łatwo udowodnić, a ty
    możesz ew. mieć kłopot...
    A to że NTG już wiesz ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd