  • 1. Data: 2005-04-12 12:56:27
    Temat: Przejdzie taka siedziba firmy?
    Od: "Denis" <d...@...is>

    Otwieram dzialalnosc gospodarcza, ale nie chce jej rejestrowac w domu, zeby
    kontrahenci nie mogli odwiedzac mnie o niepozadanych porach i dla zachowania
    minimum prywatnosci. Mam mozliwosc korzystania z hali magazynowej zakladu, w
    ktorym moj znajomy jest decydentem i udostepni mi ja za friko.
    Moja praca generalnie polegac bedzie w duzej czesci na podrozach, dokumenty
    beda raczej w domu, w magazynie mam zamiar trzymac niewielka ilosc towarow.
    Czy jesli podpisze z jego firma umowe o uzyczenie tej hali, to bede tam mogl
    zarejestrowac swoja dzialalnosc? Mysle o umowie typu "korzystanie z hali w
    zamian za jej pilnowanie". I czy nie zrodzi to jakichs zobowiazan
    podatkowo-bog-wie-jakich jednej lub drugiej strony?

  • 2. Data: 2005-04-12 16:28:16
    Temat: Re: Przejdzie taka siedziba firmy?
    Od: "Fasola The Champion" <f...@b...pl>

    "Denis" <d...@...is> wrote in message news:d3ggq8$nte$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > zachowania
    > minimum prywatnosci. Mam mozliwosc korzystania z hali magazynowej zakladu,
    Wzajemne świadczenie usług jest opodatkowane. Dlaczego nie chcesz
    zarejestrować siedziby w domu,
    wszak nikogo nie musisz tam zapraszać. Zauważ, że musisz także wskazać
    miejsce przechowywania
    dokumentacji firmy - chcesz to trzymać na hali u znajomego? Możesz też mieć
    siedzibę w domu
    a zakład w innym miejscu.

    --
    Fasola sibom sibom