  • 1. Data: 2002-01-14 07:32:29
    Temat: Przekaz
    Od: "pytek" <l...@w...pl>

    Witam!
    W jaki sposób przygotowywujecie wysyłkę elektroniczną dokumentów
    rozliczeniowych ZUS, aby nie wysyłać całegop zestawu?
    Przez pomyłkę dwa razy wysłałem cały zestaw (wszystkie dokumenty
    zgłoszeniowe i rozliczeniowe z dwóch lat), gdyż myślałem, że ZUS sobie to
    porozdziela, a teraz dowiedziałem się, że wysłałem błędnie.
    Jak przygotować do wysłania pojedyncze ZUA i dokumenty rozliczeniowe z
    jednego miesiąca? W Płatniku nie mogę znaleźć takiej funkcji już po
    zrobieniu dokumentów, aby skopiować pojedyncze dokumenty do innego folderu.
    Pomóżcie proszę!

  • 2. Data: 2002-01-14 09:42:16
    Temat: Re: Przekaz
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    pytek napisał(a):

> [...]
    > jednego miesiąca? W Płatniku nie mogę znaleźć takiej funkcji już po
    > zrobieniu dokumentów, aby skopiować pojedyncze dokumenty do innego folderu.
    Przyjąłeś błędną metode tworzenia dokumentów jeżeli chcesz mieć
    "wszystko w jednym".
    Spróbój może mojej metody.
    A by stworzyć dokumenty rozliczeniowe dla nowego miesiąca:
    - otwórz plik z dokumentami z poprzedniego miesiąca (lub ten w którym
    masz wszystko razem)
    - wybierz ikonkę "Twórz z dokumentów rozliczeniowych z inego miesiąca"
    - jako dokumenty wzorcowe wpisz te dotyczące porzedniego miesiąca,
    dok.
    tworzone - wiadomo, bieżące
    - Ok. i masz nowy, czysty plik w którym są tylko dokumenty z bieżącego
    miesiąca
    - obejrzyj czy wszystko sie zgadza, popraw jeżeli nie
    - zapisz jak nowy zestaw (dobrze jest podać miesiąc i rok w nazwie
    pliku)
    - możesz taki zestaw słać do ZUS
    Potem możesz otworzyć plik główny ( ten w którym masz wszystki
    dokumenty) i dodac nowy miesiąc funkcją "Importuj z aktualizacją" Jako
    źródło importu wskazujesz ten nowy, jednomiesięczny plik. I masz znowu
    wszyskie dokumenty z całego roku, czy ilu tam lat chcesz, w jednym
    zestawie.
    Po wysłanie deklaracji możesz ten jednomiesięczny plik skasować,
    jeżeli zależy ci na miejscu na dysku.
    Ja jednak je trzymam. Tak na szelki wypadek.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-01-14 09:51:43
    Od: "pytek" <l...@w...pl>

> [...]
    > jeżeli zależy ci na miejscu na dysku.
    > Ja jednak je trzymam. Tak na szelki wypadek.

    Dziękuję za odpowiedź.
    Kurcze, tak robię już teraz, ale myślałem, że jest jakiś łatwiejszy sposób
    :-(
    A co ze zgłoszeniami? Należy skopiować cały zestaw gdzieś do nowego folderu,
    usunąć wszystko oprócz tego mojego zgłoszenia i tak wysłać?