    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Przekaz
    Date: Mon, 14 Jan 2002 10:42:16 +0100

    pytek napisał(a):

    > Witam!
    > W jaki sposób przygotowywujecie wysyłkę elektroniczną dokumentów
    > rozliczeniowych ZUS, aby nie wysyłać całegop zestawu?
    > Przez pomyłkę dwa razy wysłałem cały zestaw (wszystkie dokumenty
    > zgłoszeniowe i rozliczeniowe z dwóch lat), gdyż myślałem, że ZUS sobie to
    > porozdziela, a teraz dowiedziałem się, że wysłałem błędnie.
    > Jak przygotować do wysłania pojedyncze ZUA i dokumenty rozliczeniowe z
    > jednego miesiąca? W Płatniku nie mogę znaleźć takiej funkcji już po
    > zrobieniu dokumentów, aby skopiować pojedyncze dokumenty do innego folderu.
> [...]
    Przyjąłeś błędną metode tworzenia dokumentów jeżeli chcesz mieć
    "wszystko w jednym".
    Spróbój może mojej metody.
    A by stworzyć dokumenty rozliczeniowe dla nowego miesiąca:
    - otwórz plik z dokumentami z poprzedniego miesiąca (lub ten w którym
    masz wszystko razem)
    - wybierz ikonkę "Twórz z dokumentów rozliczeniowych z inego miesiąca"
    - jako dokumenty wzorcowe wpisz te dotyczące porzedniego miesiąca,
    dok.
    tworzone - wiadomo, bieżące
    - Ok. i masz nowy, czysty plik w którym są tylko dokumenty z bieżącego
    miesiąca
    - obejrzyj czy wszystko sie zgadza, popraw jeżeli nie
    - zapisz jak nowy zestaw (dobrze jest podać miesiąc i rok w nazwie
    pliku)
    - możesz taki zestaw słać do ZUS
    Potem możesz otworzyć plik główny ( ten w którym masz wszystki
    dokumenty) i dodac nowy miesiąc funkcją "Importuj z aktualizacją" Jako
    źródło importu wskazujesz ten nowy, jednomiesięczny plik. I masz znowu
    wszyskie dokumenty z całego roku, czy ilu tam lat chcesz, w jednym
    zestawie.
    Po wysłanie deklaracji możesz ten jednomiesięczny plik skasować,
    jeżeli zależy ci na miejscu na dysku.
    Ja jednak je trzymam. Tak na szelki wypadek.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl