    From: "pytek" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Przekaz
    Date: Mon, 14 Jan 2002 08:32:29 +0100

    Witam!
    W jaki sposób przygotowywujecie wysyłkę elektroniczną dokumentów
    rozliczeniowych ZUS, aby nie wysyłać całegop zestawu?
    Przez pomyłkę dwa razy wysłałem cały zestaw (wszystkie dokumenty
    zgłoszeniowe i rozliczeniowe z dwóch lat), gdyż myślałem, że ZUS sobie to
    porozdziela, a teraz dowiedziałem się, że wysłałem błędnie.
    Jak przygotować do wysłania pojedyncze ZUA i dokumenty rozliczeniowe z
    jednego miesiąca? W Płatniku nie mogę znaleźć takiej funkcji już po
    zrobieniu dokumentów, aby skopiować pojedyncze dokumenty do innego folderu.
    Pomóżcie proszę!