  • 1. Data: 2007-01-25 23:12:45
    Temat: Przelew z mBanku o północy (info)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Miałem okazję przetestować (przypomniało mi się o 23:57 :>) że przelew
    podatkowy *rozpoczęty* w danym dniu - wywołałem "wykonaj operację
    ponownie" - ma datę operacji/księgowania w dniu rozpoczęcia, nawet jeśli
    zatwierdzenie następuje tuż po północy :)
    Jakby kto tak w przyszłości obudził się tak jak ja, to najpierw
    wprowadzić dane a dopiero później zastanawiać się gdzie jest karta
    z kodami! ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2007-01-25 23:28:51
    Temat: Re: Przelew z mBanku o północy (info)
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakby kto tak w przyszłości obudził się tak jak ja, to najpierw
    > wprowadzić dane a dopiero później zastanawiać się gdzie jest karta

    juz zaksięgowane a jeszcze nie wyszło?
    musze 20tego przetestować ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-26 00:09:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w

    > Miałem okazję przetestować (przypomniało mi się o 23:57 :>) że przelew
    > podatkowy *rozpoczęty* w danym dniu

    ryzykowałes odsetki i...? ;)

    > - wywołałem "wykonaj operację ponownie"

    ulubiona funkcja widze, komu by sie chciało te wszystkie dane wpisywac od
    nowa :D

    > - ma datę operacji/księgowania w dniu rozpoczęcia, nawet jeśli
    > zatwierdzenie następuje tuż po północy :)

    No to przy najblizszej okazji naprawią :/

    > Jakby kto tak w przyszłości obudził się tak jak ja, to najpierw
    > wprowadzić dane a dopiero później zastanawiać się gdzie jest karta
    > z kodami! ;)

    sesemesem przychodzi -- ciekawe jaką date wstawia, gdy sie wybierze
    "zatwierdz pózniej" ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2007-01-26 09:18:38
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Jakby kto tak w przyszłości obudził się tak jak ja, to najpierw
    > wprowadzić dane a dopiero później zastanawiać się gdzie jest karta
    > z kodami! ;)

    Z tym, że za długo się zastanawiać raczej nie należy bo jest tam chyba
    jakiś timeout.

  • 5. Data: 2007-01-26 09:44:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Jan 2007, gasper wrote:

    > juz zaksięgowane a jeszcze nie wyszło?

    Ściślej: "ma przypisaną datę obciążenia rachunku" :)
    Tak, obciążone - z tego co widziałem przy niektórych
    "numerach" użytkownika (skasowanie transakcji przed
    wyjściem) skutkuje dwoma wpisami w wyciągu - zlecenia
    oraz natychmiastowego storna.

    > musze 20tego przetestować ;)

    :)
    Byle nie na PIT-4, chyba że chcesz adrenalinki mandatem!

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2007-01-26 09:46:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Jan 2007, 'Tom N' wrote:

    > ryzykowałes odsetki i...? ;)

    W sumie nic :)

    > ulubiona funkcja widze, komu by sie chciało te wszystkie dane wpisywac od
    > nowa :D

    Zaznaczam, bo a nuż przy wprowadzaniu "od początku" będzie inaczej :)

    > No to przy najblizszej okazji naprawią :/

    Ale to IMO nie jest błąd :)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2007-01-26 10:33:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Jan 2007, \n wrote:

    > Z tym, że za długo się zastanawiać raczej nie należy bo jest tam chyba jakiś
    > timeout.

    Ano jest.
    Timeout można obejść dając od czasu do czasu "wstecz" i "dalej", ale
    rzeczywiście trzeba czuwać w okolicy kompa :)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2007-01-26 11:02:27
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0701261044250.3888@athlon64...

    Tak OT, czy w mBanku da się utworzyć, jak w Inteligo - płatność do US i
    ZUS? Bo szczerze mówiąc wpisywanie wszystkego jest nudne co miesiąc ;-)
    wiem, że można z historii dać: wykonaj ponownie i zmienić kwotę oraz
    numer deklaracji, ale to jakby działanie okrężne.

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 9. Data: 2007-01-26 11:09:21
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Byle nie na PIT-4, chyba że chcesz adrenalinki mandatem!

    zawsze wysyłam 20tego i nigdy sie nie przyczepili

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2007-01-26 11:35:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Jan 2007, gasper wrote:

    > zawsze wysyłam 20tego i nigdy sie nie przyczepili

    Rozumiałem że chcesz testować noc z 20/21 - jak coś "pójdzie
    nie tak", na przykład połączenie się zerwie, to wyjdzie 21 :)

    pzdr, Gotfryd