  • 1. Data: 2006-09-07 19:31:32
    Temat: Przesuniecie pracownika na inne stanowisko
    Od: rafal <r...@n...com.pl>

    witam
    mam praconiwka na okres zamkniety przyjetego na poltora miesiaca jeszcze
    stanowisko kierowca- potrzebuje przesunac g do prac biurowo sprzatajacych
    w jakiej formie mam to przedstawic mu na pismie ?

    czy pracownik moze mi odmowic ?? jesli tak to czy moge go wtedy zwolnic i
    rozwiazac wczesniej umowe ?

    problem polega na tym ze generalnie nie chce paprac mu papierow zeby
    wysmarowac mu dyscyplinarne zwolnienie, z drugiej strony facet nie chce
    podpisac za porozumieniem stron bo straci prawo do bezrobotnego. Ja go do
    swojego samochodu uz nie wpuszcze a ten z drugiej strony uwaza sie za
    aniola i twierdzi ze sam nie odejdzie bo chce pracowac dalej.

    co z tym fantem mozna zrobic ??
    nie bede kolesiowi placicl pensji przez poltora miesiaca za siedzenie na
    krzesle musze go do jakies pracy zmusic

    pozdrawiam rafal

    r...@n...com.pl

  • 2. Data: 2006-09-08 05:36:24
    Temat: Re: Przesuniecie pracownika na inne stanowisko
    Od: "seba" <g...@o...pl>

    Mozesz go zwolnic tak po prostu bez podania przyczyny (zwykle wypowiedzenie)
    i to na 100%,poniewaz nie zatrudniles go na umowe na czas nieokreslony.Czas
    wypowiedzenia 1 miesiac.
    Jesli chodzi o przesuniecie to mozesz,pisemnie na co najwyzej 3 miesiace

    seba