1. Data: 2006-09-07 19:31:32
Temat:Przesuniecie pracownika na inne stanowisko
Od:rafal <r...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam praconiwka na okres zamkniety przyjetego na poltora miesiaca jeszcze
stanowisko kierowca- potrzebuje przesunac g do prac biurowo sprzatajacych
w jakiej formie mam to przedstawic mu na pismie ?

czy pracownik moze mi odmowic ?? jesli tak to czy moge go wtedy zwolnic i
rozwiazac wczesniej umowe ?

problem polega na tym ze generalnie nie chce paprac mu papierow zeby
wysmarowac mu dyscyplinarne zwolnienie, z drugiej strony facet nie chce
podpisac za porozumieniem stron bo straci prawo do bezrobotnego. Ja go do
swojego samochodu uz nie wpuszcze a ten z drugiej strony uwaza sie za
aniola i twierdzi ze sam nie odejdzie bo chce pracowac dalej.

co z tym fantem mozna zrobic ??
nie bede kolesiowi placicl pensji przez poltora miesiaca za siedzenie na
krzesle musze go do jakies pracy zmusic

pozdrawiam rafal

r...@n...com.pl

2. Data: 2006-09-08 05:36:24
Temat:Re: Przesuniecie pracownika na inne stanowisko
Od:"seba" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozesz go zwolnic tak po prostu bez podania przyczyny (zwykle wypowiedzenie)
i to na 100%,poniewaz nie zatrudniles go na umowe na czas nieokreslony.Czas
wypowiedzenia 1 miesiac.
Jesli chodzi o przesuniecie to mozesz,pisemnie na co najwyzej 3 miesiace

seba