  • 1. Data: 2002-11-11 18:19:14
    Temat: Przeterminowane należności
    Od: "TJ]" <t...@p...onet.pl>

    Mam pytanko dotyczące należności przeterminowanych. Jakie sposoby w polskich
    warunkach są najskuteczniejsze jeśli chodzi o ściąganie takich należności???
    Chodzi o należności ze wszystkich przedziałów 0-30 dni, 30-90, 90-180,
    powyzej 180..
    Pozdrwaiam

  • 2. Data: 2002-11-11 20:12:39
    Temat: Re: Przeterminowane należności
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    TJ] wrote:
> [...]
    > polskich warunkach są najskuteczniejsze jeśli chodzi o ściąganie
    > takich należności??? Chodzi o należności ze wszystkich przedziałów

    dwóch (może być trzech) ruskich,czeczeńców itp, uzbrojonych w
    kałachy.Nie zaszkodzi też wiązka granatów.Pozostałe sposoby są mało
    skuteczne,kosztują trochę,trwają wieki i najczęściej nic nie
    odzyskasz,tracąc nerwy i zdrowie.
    Jacek