  • 1. Data: 2002-12-30 16:27:30
    Temat: Przewalutowanie kredytu-b.pilne
    Od: "Megan" <m...@m...pl>

    Witam
    Mamy kredyt dewizowy w walucie SEK z odroczoną spłatą. Do tej pory
    spłacaliśmy tylko odsetki od kredytu, które były wykazane na rachunku
    bankowym podstawowym. W związku z tym, że rachunek bankowy kredytowy
    (pomocniczy) pozostawał bez zmian, odkładałam go na bok, nic z nim nie
    robiąc. I tu tkwi mój problem, ponieważ we wrześniu nastąpiło
    przewalutowanie kredytu z SEK na EUR. Proszę o pomoc, ponieważ nie wiem czy
    to poważne przeoczenie że w żaden sposób nie zaksięgowałam tego na kontach.
    Jeśli należy to skorygować to w jaki sposób i czy w ogóle muszę coś
    korygować? - bo szczerze mówiąc wolałabym tego nie ruszać.
    informacja - (spółka jawna, pełna księgowość)

    Pozdrawiam
    Małgosia B.