  • 1. Data: 2003-10-15 10:37:11
    Temat: Przychody z banerow - czy musze zarejestrowac dzialalnosc?
    Od: "ss" <s...@h...pl>

    Witam grupowiczow!
    Jestem autorem oprogramowania, ktore jest darmowe.
    Z uwagi na jego wzrastajaca popularnosc, dostalem
    kilka propozycji umieszczenia banerow reklamowych
    w obrebie aplikacji.
    Czy uzyskujac przychody z tego zrodla, musze
    zarejestrwac dzialalnosc gospodarcza, czy moge
    zlozyc zeznanie podatkowe bez takiej koniecznosci?
    Slawek.

  • 2. Data: 2003-10-15 17:38:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Oct 2003, ss wrote:
    [...]
    >+ kilka propozycji umieszczenia banerow reklamowych
    >+ w obrebie aplikacji.
    >+ Czy uzyskujac przychody z tego zrodla, musze
    >+ zarejestrwac dzialalnosc gospodarcza,

    Bannery chyba zaaplikują jakieś firmy (i zapłacą
    za to), nieprawdaż ? No to nie ma problemu...
    ...poza wyborem rodzaju umowy :)

    >+ czy moge
    >+ zlozyc zeznanie podatkowe bez takiej koniecznosci?

    "oni" rozliczą ci podatek. Formalnie masz wykazać
    zaliczkę na rachunku, ale to "oni" musza go oddać
    do US :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)