  • 1. Data: 2003-11-28 08:47:24
    Temat: Przywitanie / VAT a tłumacz przysięgły i biuro tłumaczeń
    Od: "Dominik W." <d...@S...pl>

    Jestem nowy na tej grupie więc na początek grzecznie się przywitam

    Dzień dobry wszystkim :)

    a teraz zwrócę się z prośbą o wyjasnienie pewnej kwestii

    Czy będąc tłumaczem przysięgłym i mając zarejestrowaną działalność
    gospodarczą - biuro tłumaczeń mam obowiązek odprowadzać VAT ???
    Prosze o możliwie dokładne i p[rzystępne informacje na ten temat.

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

    Dominik W.