  • 1. Data: 2002-04-14 09:23:19
    Temat: Pytania na egzamin MF
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Czy ktoś posiada pytania do egzaminu MF na prowadzenie biura rachunkowego?

  • 2. Data: 2002-04-17 07:15:37
    Temat: Re: Pytania na egzamin MF
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    Skontaktuj się z MF, a oni ci za odpłatą przyślą niezły plik. Jest tego
    tyle, że jest to najrozsądniejsza droga ściągania tych informacji. Będziesz
    miał wszystko (no powiedzmy). A samo skserowanie tej cegły od kogoś nie ma
    sensu.

  • 3. Data: 2002-04-18 13:03:35
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Ewa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Będziesz
    > miał wszystko (no powiedzmy). A samo skserowanie tej cegły od kogoś nie ma

    A od kiedy MF udostepnia pytania egzaminacyjne na "usługowe prowadzenie
    ..."?
    Jeszcze w zeszlym roku nie robili tego oficjalnie. Cos sie zmienilo?

    Karol

  • 4. Data: 2002-04-18 15:16:37
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    | A od kiedy MF udostepnia pytania egzaminacyjne na "usługowe prowadzenie
    | ..."?
    | Jeszcze w zeszlym roku nie robili tego oficjalnie. Cos sie zmienilo?

    No niby nie pytania konkretnie (chyba). Nie przyglądałam się tej cegle
    szczegółowo bo mi niepotrzebna, ale koleżance przysłali. A ona się cieszyła,
    że ma zadania i że wie jak mogą wyglądać pytania.

  • 5. Data: 2002-04-18 15:42:47
    Od: "Karol" <a...@b...com>

> [...]
    cieszyła,
    > że ma zadania i że wie jak mogą wyglądać pytania.

    Popros kolezanke o tytul tej cegly.

    Pozdrawiam,
    Karol