  • 1. Data: 2009-01-02 18:07:27
    Temat: Pytanie na czasie - remanent
    Od: falcon <x...@x...com>

    Witam
    Mam takie małe pytanko co stoi na przeszkodzie ,żeby zmienić rok
    podatkowy tak aby nie pokrywał się z rokiem kalendarzowym. Dlaczego nasi
    kochani politycy jeszcze nie wpadli na ten pomysł wydaje mi się ,że w
    bardziej rozwiniętych gospodarczo krajach takie rozwiązanie już dawno
    istnieje. Na koniec mała ankieta kto jest za tym aby remanent i całe to
    zamieszanie podatkowe robić np w lutym albo innym terminie.

    pozdrawiam
    falcon

  • 2. Data: 2009-01-02 21:01:16
    Temat: Re: Pytanie na czasie - remanent
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Jan 2009, falcon wrote:

    > Witam
    > Mam takie małe pytanko co stoi na przeszkodzie ,żeby zmienić rok podatkowy
    > tak aby nie pokrywał się z rokiem kalendarzowym.

    Przecież spółki tak mogą się rozliczać.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-01-12 09:03:20
    Od: falcon <x...@x...com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Przecież spółki tak mogą się rozliczać.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Remanent też można robić w innym terminie niż 31.12 ??

  • 4. Data: 2009-01-12 09:14:17
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 12-01-2009 o 10:03:20 falcon <x...@x...com> napisał(a):

    > Remanent też można robić w innym terminie niż 31.12 ??

    Można, a oprócz tego trzeba na 31.12

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek